خرید کفش و لباس مردانه و زنانه خرید کفش و لباس مردانه و زنانه .

خرید کفش و لباس مردانه و زنانه

هیتر و هویه گرداک Hot Air Soldering Gordak 952

هیتر و هویه گرداک 952 یک محصول دیجیتال و دوکاره است. این دستگاه از ابزارهای مهم و پر کاربرد در تعمیرات موبایل است که برای لحیم کاری و تعمیرات برد استفاده می شود.

هیتر و هویه گرداک 952
دستگاه دوکاره هیتر هویه گرداک 952، یک وسیله تعمیر موبایل رومیزی است. ابعاد آن 24.8 × 19× 12.5 سانتی متر است که براحتی قابل حمل است. در ساخت آن از فلز سبک وزن استفاده شده، و طراحی آن ایمن، دقیق، محکم و با دوام است.

GORDAK 952 از یک واحد مرکزی با دو قسمت مجزا هیتر و هویه تشکیل شده است. هر کدام دکمه و ولوم های چرخشی مخصوص به خود دارند تا کنترل آنها را راحت تر و کار با آن ها ساده تر شود. برای هر قسمت نیز یک دسته هیتر و یک دسته هویه در نظر گرفته شده است. هیتر سرامیکی آن برای تولید حرارت، مجهز به المنت حرارتی است و باد گرم آن، از یک پمپ و کمپرسور داخلی تولید می شود.


هیتر و هویه گرداک 952 یکی از قدیمی ترین ابزارهای تعمیرات موبایل در بازار است که با توجه به کارایی، توان و ظرفیت بالایی که در تولید حرارت دارد، مورد توجه تعمیرکاران موبایل و لوازم الکترونیک قرار گرفته است.

در جعبه بسته بندی دستگاه هیتر هویه گرداک 952 موارد زیر قرار دارد، ایستگاه مرکزی که برد تعبیه شده داخل آن، دوکاره بوده و دستورات مربوط به عملیات هیتر و هویه را دریافت می کند. کابل و یا لوله باد گرم که در داخل آن 5 رشته سیم و مسیری برای عبور باد گرم قرار دارد، 4 نازل در اندازه های متفاوت وجود دارند که از طریق آنها می توان وسعت و دامنه پرتاب باد را کم و زیاد کرد. کابل هیتر که کلگی آن روی یک گیره که به بدنه دستگاه متصل است، نگه داشته می شود. نوک هویه نیز روی یک استند و یا گیره محکم که روی میزکار نصب می شود، قرار داده می شود.متعلقات گرداک 952 به قرار زیر می باشند:

دسته هویه
پایه هویه
پد کوچک زرد رنگ برای هویه
پایه فلزی جهت نگهداشتن دسته هیتر
چهار عدد نازل سر هیتر
کابل برق
دفترچه راهنما
دو عدد بوج جهت محافظت از دستگاه در برابر ضربه

09144749264

خرید هیتر و هویه gordak 952

 هیتر و هویه گرداک Hot Air Soldering Gordak 952

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۰۸:۳۶ توسط:علی موضوع: نظرات (0)