خريد كفش و لباس مردانه و زنانه خريد كفش و لباس مردانه و زنانه .

خريد كفش و لباس مردانه و زنانه

هيتر و هويه گرداك Hot Air Soldering Gordak 952

هيتر و هويه گرداك 952 يك محصول ديجيتال و دوكاره است. اين دستگاه از ابزارهاي مهم و پر كاربرد در تعميرات موبايل است كه براي لحيم كاري و تعميرات برد استفاده مي شود.

هيتر و هويه گرداك 952
دستگاه دوكاره هيتر هويه گرداك 952، يك وسيله تعمير موبايل روميزي است. ابعاد آن 24.8 × 19× 12.5 سانتي متر است كه براحتي قابل حمل است. در ساخت آن از فلز سبك وزن استفاده شده، و طراحي آن ايمن، دقيق، محكم و با دوام است.

GORDAK 952 از يك واحد مركزي با دو قسمت مجزا هيتر و هويه تشكيل شده است. هر كدام دكمه و ولوم هاي چرخشي مخصوص به خود دارند تا كنترل آنها را راحت تر و كار با آن ها ساده تر شود. براي هر قسمت نيز يك دسته هيتر و يك دسته هويه در نظر گرفته شده است. هيتر سراميكي آن براي توليد حرارت، مجهز به المنت حرارتي است و باد گرم آن، از يك پمپ و كمپرسور داخلي توليد مي شود.


هيتر و هويه گرداك 952 يكي از قديمي ترين ابزارهاي تعميرات موبايل در بازار است كه با توجه به كارايي، توان و ظرفيت بالايي كه در توليد حرارت دارد، مورد توجه تعميركاران موبايل و لوازم الكترونيك قرار گرفته است.

در جعبه بسته بندي دستگاه هيتر هويه گرداك 952 موارد زير قرار دارد، ايستگاه مركزي كه برد تعبيه شده داخل آن، دوكاره بوده و دستورات مربوط به عمليات هيتر و هويه را دريافت مي كند. كابل و يا لوله باد گرم كه در داخل آن 5 رشته سيم و مسيري براي عبور باد گرم قرار دارد، 4 نازل در اندازه هاي متفاوت وجود دارند كه از طريق آنها مي توان وسعت و دامنه پرتاب باد را كم و زياد كرد. كابل هيتر كه كلگي آن روي يك گيره كه به بدنه دستگاه متصل است، نگه داشته مي شود. نوك هويه نيز روي يك استند و يا گيره محكم كه روي ميزكار نصب مي شود، قرار داده مي شود.متعلقات گرداك 952 به قرار زير مي باشند:

دسته هويه
پايه هويه
پد كوچك زرد رنگ براي هويه
پايه فلزي جهت نگهداشتن دسته هيتر
چهار عدد نازل سر هيتر
كابل برق
دفترچه راهنما
دو عدد بوج جهت محافظت از دستگاه در برابر ضربه

09144749264

خريد هيتر و هويه gordak 952

 هيتر و هويه گرداك Hot Air Soldering Gordak 952

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۰۸:۳۶ توسط:علي موضوع: نظرات (0)